miercuri, 23 noiembrie 2011

Lista de Crăciun

He he... Deși mai e o lună până acolo, zilele astea m-a lovit spiritul Crăciunului, dat fiind faptul că unii ascultau colinde :)) Și aseară, în drum spre casă, mă tot gândeam ce vreau să-mi aducă Moșu' anul ăsta. 


Destinatar:
Coliba lui Moș Crăciun
Polul Nord
Dragă Moș Crăciun,


Deși anul acesta am fost o fetiță rea, știu că ai să mă poți ierta. [Îți dau 500Euro să mă scrii pe lista copiilor cuminți.] Știu că nu mi-am ascultat părinții, am chiulit de la școală, nu am fost la toaletă de cel puțin 3 ori pe zi și că nu mi-am mâncat toate legumele, dar sigur există în inima ta destulă iertare cât să îmi dai și mie vreo 2-3 kilograme. 
Eu anul acesta îți cer:
  • pace și multă fericire în lume
  • reabilitarea economiei din România
  • creșterea salariilor lu' mami și lu' tati
  • multe curcubee 
  • soare în fiecare dimineață și lună în fiecare seară
  • puterea de a spera
  • nota 10 la BAC
Știu că este prea mult, dar o poți face. Eu cred în tine Moș Crăciun!


Cu dragoste,
cel mai mare fan al tău, Denisa


Acum sincer, îmi doresc doar să am un Crăciun frumos și liniștit alături de familie și prietenii mei dragi. Și multă, multă zăpadăăăă!!!!  
Tu ce îți dorești de Crăciun? Lasă un comentariu (până la Sf. Nicolae) cu ce vrei să-ți aducă Moșul, și cea mai bună idee va primi un cadou surpriză de Crăciun din partea mea. :)

10 comentarii:

  1. eu vreau o decapotabila ( nu de jucarie), un bichon alb si peste vreo 15 ani, o familie fericita cu 5 copii. (banuiesc ca ti-ai dat seama cine sunt )

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu mi-am dat seama cine esti. scuze... :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine altcineva vrea 5 copii dacă nu Cosmina ? :)) Păăăăăăăăi eu îmi doresc ca Moşul să-mi aducă o geantă nouă .. De fapt,aş vrea un yacht plin cu genți .. Și un yacht cu cataloage de genți .. Și un yacht cu bărbați .. Da, daaaa! Bărbați cu cataloage cu genți!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Defapt Madalina V. e cea cu multi copii :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu imi revizuiesc lista cu dorinte. De la tine singurul lucru pe care mi-l doresc este sa te lasi de FUMAT. Mi-ai promis de atatea ori... Si stii ca stau foarte bine cu memoria.Asa ca daca ma iubesti, astept FAPTE, NU VORBE!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Colega de bancă:
    Măi Mădălina măi :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Amon si tu ar trebui sa o incurajezi sa se lase. Fumatul dauneaza grav sanatatii! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mada
    Eu nu-mi permit sa-i cer asa ceva, atata timp cat si eu fumez:|.
    Si cum eu nu am ganduri atat de sinucigase, incat sa ma las de fumat.....

    RăspundețiȘtergere
  9. Amon, foarte rau. Fa-mi si tu acest cadou de Craciun. Nu m-as supara :))

    RăspundețiȘtergere