sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Scufița roșie (varianta modernă)

A fost odată ca niciodată, o domnișoară atât de sexy, cum nimeni nu mai văzuse până atunci. Băieții o iubeau nespus de mult, cumpărându-i cele mai frumoase rochițe și cele mai scumpe bijuterii. Unul din ei îi cumpărase o scufiță roșie acoperită cu diamante Swarovski și îi era atât de dragă fetei încât toți o strigau Scufița Roșie.
Într-o zi, mamă-sa, după ce își termină și ultimul gram de cocaină, o chemă pe Scufița Roșie care stătea la soare, și-i spuse:
- Du-te până în oraș și cumpără-mi de banii ăștia niste marijuana. Uite-aici cheile de la Mercedes. Hai, valea!
Scufița Roșie plecă imediat. Pentru a ajunge la spice shop trebuia să traverseze o pădure destul de întunecoasă. Dar fetei nu-i păsa. La un moment dat ea se oprește în pădure la o țigară. Și cum fuma  acolo, Scufița Roșie întâlni pe cumătrul lup, căuia îi ardea de prostii la vederea superbei fete. Ar fi sărit pe ea îmediat, dar în acel moment treceau pe lângă ei doi polițiști, astfel că fata trebui să arunce țigara cât colo. Plin de prefăcătorie și cu replici de agățat la el, lupul o întrebă pe fată unde merge. Scufița Roșie, care nu știa cât de mult ar fi vrut lupul să o f**ă, îi răspunse cu sinceritate:
- Merg să cumpăr niște marijuana pentru mama. Tocmai și-a terminat marfa. 
- Dillerul vostru locuiește departe? întrebă prefăcut lupul. 
- Ah! Da! răspunse domnișoara. Vezi mall-ul ăla mare de acolo? Fix în spatele lui e blocul dillerului nostru.
- Când voi face rost de bani, am să trec și eu pe la el. Am auzit că are mereu marfă de calitate! Știi ce? Hai să ne luăm la întrecere. Eu merg cu SUV-ul meu și tu cu Mercedesul. Cine ajunge primul la mall primește din partea celuilalt un gram de cocaină gratis! îi propuse lupul care era peste măsură de excitat. 
Abia termină de zis și neașteptând aprobarea Scufiței Roșii, lupul băgă cheile în contact și zbură ca vântul. În schimb, fata, care abia își făcuse un cui, așteptă să îl termine și abia apoi plecă. 
Lupul, care depășise viteza legală cu mult, ajunsese la casa dillerului și ciocăni cu putere: toc! toc!
- Cine e? întrebă panicat dillerul.
- Hey, sunt Scufița Roșie, răspunse lupul prefăcându-și vocea. M-a trimis mama să-i cumpăr niște marijuana!
Dillerul îi spuse vocii de la ușă să intre în casă pentru că era deschis. El era ocupat să-și facă niște liniuțe. Lupul, care vroia cu disperare să i-o tragă Scufiței Roșii pătrunse în casă și îl mâncă dintr-o înghițitură de diller, ca pe un burger de la KFC. Își luase apoi niște haine pe el și gata, își aștepta trofeul. 
După un timp se auzi un ciocănit ușor în ușă și o parolă secretă. 
- Cine e? întrebă lupul. 
Scufița Roșie auzind glasul lupului se temu, dar se gândi că poate dillerul luase ceva de curând și încă își mai făcea efectul. 
- Sunt Scufița ta, baby! M-a trimis nenoricita de maică-mea să-i aduc niște marijuana, că nu mai are. Fumează în disperare!
- Hai intră. Azi ai noroc, am primit marfă nouă. Dar hai mai întâi în dormitor, am o surpriză pentru tine! 
Fata își dădu jumătate din haine jos, bănuind ce avea să urmeze. Dar nu-și putu ascunde uimirea când  observă cât de ciudat arăta dillerul. Și întrebă:
- Baby, de ce ai brațele așa de păroase?
- Nu-mi mai merge epilatorul de câteva zile.
- Baby, de ce ai picioarele atât de mari?
- Ca să te alerg mai bine când facem prostioare prin casă.
- Iubi, de ce ai ochii așa de tulburi?
- Tocmai am tras ceva pe nas.
- Baby, de ce ai limba afară?
- Tocmai am învățat o nouă tehnică de sărut.
- ?? De la cine?? Iubi, tu mă înșeli! 
- Nu pui, eu te iubesc numai pe tine!
- Nu te cred! Ne despărțim!
Și Scufița Roșie își luă marfa și plecă grăbită în Mercedes. Dar nici bine nu prinse viteză încât, de la atâția nervi și supărare, scăpă controlul mașinii și căzu într-o râpă.
Morala acestei povești este: Drogurile te omoară!


2 comentarii:

  1. :)) e foarte tare. ar trebui sa faci si o poveste in care morala sa fie: Tigarile reprezinta o moarte lunga! (stii ca niciodata nu o sa renunt sa te conving sa te lasi)

    RăspundețiȘtergere