duminică, 22 ianuarie 2012

Dear love,

Îți mulțumesc! Îți mulțumesc din inimă pentru TOT! Pentru că m-ai adus cu picioarele pe pământ, pentru că m-ai văzut cu adevărat, dincolo de masca de care mulți nu au știut să treacă, pentru că ai distrus acel zid de indiferență și nepăsare din jurul meu, pentru că mi-ai deschis sufletul și l-ai luminat cu zâmbetul tău. Îți mulțumesc pentru că mă iubești așa cum sunt, pentru că nu vrei să mă schimbi, pentru că mă susții în tot ce fac, pentru că spui „DA” la orice rugăminte de-a mea fără să eziți. Îți mulțumesc pentru că mi-ai deschis ochii la timp încât să văd să nu cad în cea mai mare prăpastie, pentru că erai gata să mă prinzi puternic de mână la primul clătinat, pentru că mi-ai deschis aripile și împreună am zburat deasupra prăpastiei, pentru că m-ai condus cu bine până am pus piciorul pe stabil!
Ai fost și ești mereu aici, pentru mine, mă placi dincolo de toate defectele mele, nu te lași influențat de toate nazurile și tonurile mele, îmi accepți și adori dragostea pe care ți-o ofer! De asta ești cel mai minunat! Ești așa cum mi-am dorit mereu să fii... ești mai mult decât Făt-Frumos din visul meu! Ești tu, în toată frumusețea ta!
Adesea când stau în brațele tale și îmi întorc privirea către tine, mă întreb dacă tu chiar ești real, lângă mine din nou, și mă iubești așa cum visez eu. Cât de bine mă simt când știu că ești mereu aici pentru mine, indiferent de situație și mă ții de mână strâns, nu îmi dai drumul, ca să nu pot pleca niciodată de la pieptul tău moale și cald!

Trupul și sufletul meu te vor pe tine!
Te ador!

8 comentarii: