marți, 31 ianuarie 2012

Random thoughts (2)


  1. Am fost acceptată la University of Hull (Marea Britanie) la specializările Arheologie și Istoria Artelor și Arheologie și Istorie Medievală. Sunt extrem de happy (cine n-ar fi??) și abia aștept și răspunsul celor de la Aberdeen
  2. Săptămâna trecută am descoperit o chestie tare ciudată și cât se poate de adevărată. Cum se poate ca, ajuns deja la vârsta de 18 ani+, să afli abia acum numele complet al părinților tăi? :)) Da, eu abia acum o săptămână am aflat că pe tata îl mai cheamă și Andrei. Motivul pentru care nu am știut? La catolici (unde a fost și el botezat) preotul spune că e bine ca cel botezat să aibă și un nume de sfânt. Cu toate astea, tata nu s-a obosit până acum să spună că-l cheamă și Andrei. Toată faza a venit dintr-o discuție oarecare, ca o glumă. Uite cum se pot afla lucruri importante!... :))
  3. Am învățat, poate cam târziu ce-i drept, că în viață orice îți dorești e posibil, atunci când lupți pentru acel ceva și îți pui toate forțele în mișcare! Și exact când ajungi să crezi că ai epuizat toate metodele și resursele pentru asta, uite-te mai bine în jurul tău și ai să vezi undeva, nu departe, o nouă șansă/oportunitate pentru a-ți îndeplini visul. Tu știi că poți face asta, pentru că altfel nu ai mai fi încercat de la început, deci repetă-ți mereu că ești capabil de așa ceva! So, nu lăsa niciodată capul jos, pentru că nu se știe ce rază de soare îți poate mângâia fața, doar dacă întorci puțin capul! 
  4. În fiecare zi îmi aduc aminte că BAC-ul e tot mai aproape, dar nici că m-aș omorî prea mult să să apuc serios de învățat. Deși, chiar ar fi cazul! Așa că, hai Denisa, pune-te cu burta pe carte, că nu-i de joacă! 

2 comentarii:

  1. Cum am avut încredere că vei intra la facultatea dorită, aşa am încredere că vei lua şi bac-ul!
    Denisa, se poate!
    Am ajuns să cred că pentru tine totul e posibil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Apucă-te de învățat dar nu te omorî cu asta :)

    RăspundețiȘtergere