miercuri, 28 decembrie 2011

Ce-ți e și cu tehnologia asta!

Eu îmi imaginez tot felul de lucruri ciudate; poate și pentru că visez cu ochii deschiși foarte mult. Oricum, reușesc încă să îi uimesc pe cei de lângă mine cu poveștile mele puțin deplasate. Azi m-am gândit la cum ar fi fost ca pe vremea lui Ștefan cel Mare, Mihai Viteazul etc. să fi avut tehnologia zilelor noastre.
Mi-l închipuiam pe Mircea cel Bătrân cum dădea mesaj: „Baiazide, ne vedem la 7 la Rovine? Să vii și cu armata, poate facem un C.S. în rețea.” Și nea Baiazid să îi răspundă: „Scuze Mircea, întârzii vreo 20 de minute. Sunt blocat în trafic și a trebuit să ne oprim la magazin să luăm și un router de internet, că al nostru s-a stricat. Ajungem imediat. Pune și tu băieții să facă un GTA ceva, ca să nu se plictisească. Și despre câmpul de luptă, lasă că pregătim noi niște poze și le băgăm dup-aia în Photoshop, să vadă lumea cât de tare ne-am războit noi.” Și așa îi poți vedea pe marii noștri domnitori cum au din când în când la status „BRB, la război. Revin după runda a doua. Dacă vrea cineva să se alăture, dați un BUZZ!” 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu