marți, 27 decembrie 2011

Supradoză de vise

Îmi e sincer frică că am să mor într-o zi în somn, că am să-mi găsesc sfârșitul în timp ce mă cuibăresc ca un copilaș între așternuturile mele pastelate. Mi se pare cel mai groaznic mod de a muri, pentru că nu realizezi că ți s-a întâmplat asta. Știu, nu te doare, nu te chinui, nu simți nimic. Pentru motivele astea unii consideră moartea în somn cea mai faină. NU! Nu știi nimic, nu ești conștient de nimic. Asta e ideea principală, problema pe care eu mi-o pun. Nu simți să mori. Nu știi că te duci. 
Sincer, îmi e frică să mor în somn! Și pobabil că tot episodul ăsta se întâmplă în timp ce tu visezi frumos cum plutești pe norișori alături de idolul tău ajuns deja în ceruri. Sau poate visezi că ești pe o scenă, în centrul atenției și lumea te idolatrizează. Ori alte vise careb te fac să te simți bine și îți fură gândul de la faptul că tu în momentul ăla de tuci dracu. Cert e că trebuie să visezi ceva extraordinar de frumos când mori în somn. 
Astea fiind zise, sper dacă vreți să mă vedeți incinerată, nu mă lăsați să mor în somn, mai bine dați-mi una în cap sau ardeți-mă de vie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu