miercuri, 21 decembrie 2011

Chestii preferate

După o săptămână în tonuri puternice de negru, am zis să mă desting puțin și să mă gândesc la lucrurile care îmi plac. Și ce spunea mintea mea în gândul ei? Se întreba ce chestii care încep cu litera A îmi plac, cu litera B și tot așa. Acum am ocazia să îi răspund  :))
A: acadele, arheologie, antropologie, Australia 
B: baloane, parfum „Blue”, balet, Brașov
C: cadouri, ciocolată, caramele, căței, cai, chitară, copii
D: delfin, dulciuri, dragoste
E: Egipt, Eforie Nord, etica
F: fluturi, fabula, fantomele, fermele
G: gutuie 
H: hrean, hamsterii, harpa
I: iepurii, istorie, iatagan
J: Japonia
L: lebădă, lăcrămioare
M: Miercurea Ciuc, morții și mumiile
N: prajitura aia bună bună negresă, 
O: orchestra, ornitorincii
P: pistruiații, pisicile, patinaj artistic, pui la cuptor, pian
R: roșu, rodie, roșcatele 
S: struguri, scrisorile, Scoția
T: trandafirii roșii, tortilla, tobe, topogane
V: vultur

Ar mai fii, dar acum nu-mi vin în minte. 
Acum știși ce ați putea să-mi luați de Crăciun, după lista de mai sus :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu