vineri, 2 decembrie 2011

X Factor vs. Vocea României

Cum toată lumea se uită la televizor, mai puțin eu (foarte rar, și atunci la desene :)))), atunci știți vestitele emisiuni TV X Factor și Vocea României. Eu știu că mereu Antena 1 și ProTv au avut râcă una pe alta și cheastia asta cu emisiunile de același fel mă convinge și mai tare. Nu știi ce emisiune să urmărești. Nu mai știi cu cine să votezi, ce membru din juriu să apreciezi. Te contrazici singur și nu ajungi la un compromis. Te panichezi și intri în criză Mihai Morar sau Smiley??? Paula Seling sau Loredana??? Aș fi continuat și cu participanții, dar nu îi cunosc...

Știu, am exagerat mai sus :))
Ideea e că ar trebui să fie doar o singură emisiune de genul aceasta. Nu ne trebuie 7mii de emisiuni-concurs în care să ne arătăm talentul de buni tenori sau soprani etc. Una e de-ajuns. Plus că, cel puțin unul din concurenții de la fiecare din cele două show-uri s-a întrebat măcar odată la care din ele să meargă. Sunt convinsă! Și treaba asta e iritantă. Nici tu, ca telespectator, nu știi care emisiune îți place mai mult. Ai vrea să te uiți la amandouă, dar nu poți, fiind presat de timp sau de ce mai ești tu presat. 
O fi având alte reguli de participare, alți membrii în juriu alte lulele și surcele, dar tot aceeași vrăjeală e. Aș mai zice de emisiunile astea părți mai rele decât alea de mai sus, dar nu vreau să se supere vreun fan pe mine :))
Și așa, ca să împăcăm și capra (în cazul nostru XFactor) și varza (aici Vocea României), spun că pe mine mă fascinează puțin mai mult X Factor, deși nu mă dau în vânt. Nu țin cu nici un concurent și nu am preferințe. 

Voi la ce emisiune vă uitați? Ce preferați aveți? :))

2 comentarii:

  1. Vocea Romaniei prefer...doar atunci cand am timp sa ma uit...dar vb ta nu ma dau in vant si X factor imi place o sg echipa T&L da nici pe ei n-am timp sa-i urmaresc :))) Dar oricum Vocea Romaniei e ceva mai fain.Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. vocea romaniei era frumoasa la auditii acum e plictisitoare iar x factor era plictisitor la auditii si acum e mult peste voce asta e parerea mea .

    RăspundețiȘtergere