luni, 5 decembrie 2011

Ritualuri „spirituale” în Onești

Cum ieri a fost o vreme superbă afară - venise primăvara :x, mi-am petrecut aproape toată ziua prin oraș cu Andrei. Și plimbându-mă prin parc, am observat niște „fenomene” ciudate :)) 
Știți că pe aproape de intrarea în parc sunt acele mese cu bănci acoperite. Mare mi-a fost surprinderea să văd că una din mese era arsă într-un mod barbar. Parcă fusese un incendiu acolo. Mi-am zis că unii nu aveau ce face sau erau nervoși că îi părăsiseră iubitele și au dat foc la masă. Bun...
Cum s-a lăsat întunericul și trecând pe aproape de roată, am observat că unii făcuseră foc în plin parc. Superb :)) Și-au dat foc la prostie... Ori unii făcuseră vreun ritual și aveau nevoie să stea în jurul focului, orbiți de vreo forță divină, ori s-au săturat de greutatea apăsătoare a creierului și i-au dat foc. Pentru că mirosea într-un hal... îți venea să te zgârii pe ochi.
Concluzia e că la noi în parc se fac vreun fel de ritualuri, sau se manifestă unii în modul loc unic de a-și exterioriza dragostea pentru natură. La ce-am văzut ieri se adaugă și niște bănci din parc care dispar zi de zi sau sunt rupte într-un mod barbar. Felicitări băieți (nu cred că fetele ar fi în stare de așa ceva, deci cercul se restrânge la ei) pentru munca depusă în folosul ditrugerii parcului municipal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu