luni, 12 decembrie 2011

Un post incendiar

Hai să începem postul printr-o mică recapitulare:

  • deși am spus că nu mai scriu despre acea persoană, azi am trecut de limita răbdării cu muuuult
  • acea persoană despre care vorbim am poreclit-o în clasa a IX-a cu nickname-ul CUCUTA
  • cucuta este o plantă otrăvitoare, de unde și cunoscuta expresie „Doar n-am băut cucută” = doar n-am înnebunit
  • comportamentul Cucutei se caracterizează prin:
  • exagerare 
  • pupare în fund tot timpul și pe oricine
  • stil propriu de îmbrăcăminte (mulțumesc Leutza pentru idee)
  • băgare în seamă în cel mai nepotrivit moment
  • stricarea unor clipe minunate
  • râs isteric și degeaba
  • mestecatul gumei în mod iritant
  • polemica la orice oră din zi și din noapte
  • ar mai fi de zis, dar ce să mai... ați înțeles voi
Și cum stăteam eu azi în banca mea (foarte apropiată de cea a bunei mele prietene Cucuta) am avut parte de o zi cât de poate de „minunată” datorită ei. Mulțumesc, azi chiar vroiam să mă enervez la culme și nu știam unde să merg, așa că ai venit tu ca un bun samaritean și m-ai ajutat; mai mult decât era nevoie. 
A început draga de ea prin a schimba replici (care mai aveau puțin și dădeau în flirt, dacă nu erau deja) cu un anumit prof. Bun, vrei să strici ora întregii clase prin a despica firul în patru cu preaiubitul tău prof despre cum va-ți întâlnit voi din întâmplare în weekend cu mașina. Că ce naiba, eu la BAC am să scriu despre cum a luat ea carnetul de șofer și cum conduce. Și apoi mai și întrerupe lumea când un coleg citește un eseu/o temă sau îl ține de vorbă pe noul ei prieten mai în vârstă, ca să nu poată fii atent la tine  când prezinți tema și să ajungi să citești de-amboulea... Nu mi s-a întâmplat mie asta azi, dar au fost colegi care au avut parte de această „bucurie”. Știu că v-ai simțit grozav văzând că voi, în timp ce citeați, proful râdea cu ea (naiba știe pe ce motiv) și se jucau cu picioarele. 
Ajungem și la ora cu diriginta, „doamna dirigeantă” cum i-a spus din greșeală un coleg de clasă (nu mai știu cine).  Bineînțeles, obișnuitul pupat în fund și băgat în seamă când alții vorbesc. Gata, nu mai continui, că deja e prea mult și poate o să credeți că exagerez, deși nu e așa. Plus că m-am săturat eu să îmi tot aduc aminte aceste momente minunate.
Și la final de post vreau să scriu așa: Mălina (hai să o scoatem puțin din anonimat), să te îneci la următoarea linguriță de... treaba mare... pe care îl tot papi cu așa mare poftă. Să nu dea ăla rău să mai calci mult pe coadă clasa că se lasă cu război :)) Și așa nimeni nu te are la inimioară. Aștept cu nerăbdare banchetul de anul ăsta, să îți fac o declarație din inimă: „Iubitaaaa, tu ai fost Cucuta în cei 4 ani de liceu. Felicitări. (Shhh cei care știți faza cu „iubitaaa„). Oricum ai fost prea.....beep.... ca să-ți dai seama că de tine se râdea și că afișul ce tronează la noi în clasă pe tine te are drept protagonistă.”

Să aveți o zi bună, fără de Cucute! :D 





22 de comentarii:

  1. Foarte tare.....Cucuta ar trebuii omorata dupa parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici chiar din cele citite merita....si imi dau seama ca nu a scris tot ce a facut pe parcursul a 4 ani :))

    RăspundețiȘtergere
  3. si vin eu in completare, ca altfel nu se poate.
    ora de romana:profa de romana uita ca ne-a pus sa aducem romana in locul latinei. toata lumea e destul de fericita avand in vedere ca avusesem o tema kilometrica pe care nimeni nu a facut-o. exact in momentul in care profa se pregatea sa ne lase sa dormim, se trezeste "pasarea maiastra" a clasei sa ciripeasca cu glasul sau minunat: "dar ne-ati pus sa aducem romana azi, si am avut si tema". efectul acestei interventi idioate si nepotrivite a fost acela ca unii oameni au fost ascultati si li s-a stricat media. Felicitari "beibi!"!
    apoi, ora de geografie. proful da lucrari trece note si inchide catalogul. "ptivighetoarea" iar deschide ciocul si zice" domnule profesor dar ar trebui sa ne mai ascultati ca uni din noi nu au nicio nota" rezultatul intervenitie: din nou unii colegi de clasa si-au stricat mediile.
    de mentionat ar fi faptul ca in niciuna din situatiile de mai sus draga de ea nu a fost ascultata.
    din partea mea un mesaj sincer fatuca draga, MOOOOOOOOOOORI! ca tii umbra pamantului degeaba, sau daca tot ajungi la studi in Amsterdam ia-ti full job pe Strada Felinarelor Rosii ca acolo nu trebuie sa deschizi gura ci doar picioarele.
    ps in ora de romana mi-am imaginat-o legata de sinele de cale ferata in timp ce trecea un TGV peste ea!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana, bravo, ai fost foarte tare la ce-ai scris. Ai un 10 de la mine, la ce materie vrei tu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. poti sa-mi iei maine o cafea, nu ma supar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Morrrrrrrrrrrrr =))))))) . Nimeni n-o putea zice mai bine, bravo !

    RăspundețiȘtergere
  7. da si faza care a zis-o Codi ''sunteti invidioase...'' tot de cucuta a fost spusa.Dar na,doar nu vreti ca toata lumea din clasa a 12-a f sa fie unita,trebuie sa fie o pers care sa strice tot....

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau și eu să o cunosc... se poate? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, am o propunere de colaborare. Adresa mea de e-mail este blogatu@gmail.com. Te invit sa ma contactezi pentru a afla mai multe detalii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Clasa de doi bani ce sunteți. De erați uniți, nu se întâmpla ce s-a întâmplat azi. Toată lumea are ceva cu această Cucută, dar nimeni nu intervine(gen azi). Halal, halal halal și..... RUSINE!!!! Clasa a 12-a degeaba, jumate de clasa e imatură. Unele lucruri se rezolvă de vorbă bună, nu cu meciul(meciul doar amplifică ură).
    Nu vreau să se înțeleagă greșit, nu știu mare lucru.
    2. Când o să fie banchetul, să nu fiți proști să vă priviți în ochi(asta ar însemna multe).
    Păcat...

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca urmare a discutiilor de astazi din clasa si in urma evenimentelor care au avut loc, cosider ca este necesar sa imi cer in mod oficial scuze persoanei care este vizata, deoarece se considera interventia mea a fi un atac direct la persoana. Asadar, imi pare rau pentru neplacerile pe care opinia mai sus mentionata si semnata cu numele "Ana" le-a cauzat persoanei care s-a simtit vizata. Tin sa mentionez totusi ca lucrurile nu sunt atat de clare cat par, cel putin din doua puncte de vedere 1. persoana vizata nu este clar mentinata(in postarea originala apare doar prenumele, iar in comentarii nu se face absolut nicio trimitere nominala), fapt care poate duce la confuzii, 2. in ceea ce ma priveste, pot spune ca acel comentariu de mai sus poate sa fi fost facut de oricine altcineva si semnat cu numele meu fara sa existe posibilitatea sa fiu legata direct de acel comentariu. Lasand asta la o parte, prefer sa evit polemica si imi cer din nou scuze pentru efectul pe care acea opinie care se considera a fi a mea a avut-o asupra persoanei care s-a simtit vizata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să nu ne întâlnim pe stradă, bun așa Ana Apostu? Doar ca să evităm discuțiile inutile

      Ștergere
  14. Pacat mare ca atunci cand se discuta despre asta sau se scrie etc, toata lumea aude/citeste, rade si e deacord. Dar cand se ajunge la o faza ca cea de azi, nimeni nu se baga pentru cel care parca avea dreptate. Pentru asta am ramas cu un gust oarecum amar. Bine ca inainte toata lumea zicea ca da, asa este cum scrie mai sus si acum critica faptul ca s-a scris asa ceva despre persoana respectiva. Frumos din partea voastra...

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum spuneam, clasa de doi bani. Cum se ajunge la rău, toată lumea fuge. Nu dau nume, multe persoane au dat comment aici și au râs pe seama persoanei, dar după ziua de azi s-au tras anumite linii.
    Pentru persoanele care nu au curajul să recunoască : Penibil.
    Pentru persoanele care cred că cu acest post pot face ceva în instanță, se cam înșeală. Nu are cine pe cine să dea în judecată. Doi la mână, postul nu se referă decât la o oarecare Mădălina, oricare ar fi ea. Poate fi oricare. Înainte să spuneți ceva, ridicați capul din ghena de gunoi.
    Repet : rușine! Probabil nu faceți doi bani pe cuvintele mele(oricum nu-mi pasă), dar ăia care au oferit susținere Denisei atunci când acest post a fost scris, au fugit de frică că o oarecare Mădălina îi dă în judecată.
    Clasa a 12-a? Copchii imaturi ce sunteți.
    @Andreea Mihaela : Bravo!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, unii au "fugit" prin publicare unui nou post, iar alti au "fugit" prin stegerea postului care ii compromitea oarecum.dar pe diverse considerente numai unii sunt acuzati de ceva. hai s-o lasam si cu obiectivitatea asta si sa nu mai aruncam gogoasa dintr-o parte in alta ca n-are sens. pt cei din exterior care nu stiu ce se intampla decat din punctul de vederea a celor care le relateaza intamplarile e usor de judecat, dar poate ar trebui sa ne punem si in pielea celor care anul asta au bac, care vor sa ajunga la o facultate buna, care nu vor sa ajunga prin consilii si sa umble cu parinti si alte nebunii la scoala numai ca sa o sustina pana la capat pe Denisa. in fond si la urma urmei imatur nu e pasul asta inapoi, e faptul ca noi oameni maturi, la 18 ani ne-am lasat angajati in astfel de discutii in spatiul public.asta este imaturi si recunosc. Mai matur insa mi se pare sa recunoastem exagerarile si sa lasam la o parte treaba asta cu loialitatea dusa la extrem, deoarece cu totii avem inainte de toate interese personale, chiar si tu cel care acuzi switch-ul celor care "m-au sustinut-o pana la final" pe Denisa! pe langa asta, asa pt informarea ta, eu personal am fost somata de diriginta si amenintata cu bagarea in consiliu pt toata tarasenia asta. sincer nu imi era de nota scazuta la purtare ca nu am avut-o decat o data 10 in tot liceul, dar eu nu am timp sa umblu aiurea si sa imi car parintii foarte ocupati la scoala doar ca sa imi sustin colegii de clasa si oarecum un punct de vedere gresit exprimat la un momentdat. poti sa califici asta imatur, dar am facut ceea ce era necesar sa fac atat pt mine, cat si pentru Denisa in cele din urma, pt ca datorita interventiei mele pe blog s-au mai calmat spiritele si treaba a ramas moarta fara sa se inceapa cu consilii, acuzatii parinti chemati la scoala si altele.

      Ștergere
    2. Eu repet. Mai bine tăceai la început și măcar așa rămâneai fair play. Dar din moment ce te-ai băgat în horă, joci până la capăt și punct! Nu te retragi atunci când e rău, pentru că tu de la început te-ai declarat susținătoare a Denisei și asta a însemnat ca unii să se bazeze pe tine.
      Tocmai asta e ce nu ai înțeles tu.
      Și doi la mână. Chiar uite că pot să vorbesc, pentru că și eu am făcut un liceu și au fost treburi mult mai grave decât tâmpenia asta și totul s-a rezolvat foarte frumos.

      Ștergere
    3. Ana, nu te mai scuza atat. Mai e putin si dai in penibil. As vrea sa scriu mai multe, ca am ce zice legat de ce ai scris mai sus, da nu ma obosesc, pentru ca nu merita. Dar ca si concluzie, 1)spun multumesc numai la 3 persoane (asta cu tot cu cei care nu fac parte din clasa) care mi-au dat dreptate pana la capat si 2) te-ai scuzat cam mult si fara rost, avand in vedere ca ai fost a 2a dupa mine in treaba asta (daca iti amintesti de afis). Mai mult de atat n-are rost...

      Ștergere
  16. Ce ma dezmageste este multimea de greseli intalnite atat in textul initial cat si in raspunsurile ulterioare.
    Rusinica, clasa a 12-a !!!

    RăspundețiȘtergere