duminică, 11 decembrie 2011

F64.ro mi-a salvat Crăciunul

Anul acesta am fost într-o mare dilemă: nu știam ce cadouri pot face de Crăciun celor dragi. Bani prea mulți nu aveam, ratasem ziua de Black Friday (unde puteam cumpăra ceva frumos dacă eram pe fază) și ca să fie și mai rău, trebuia să mă împac cu ideea că de Crăciunul acesta nu voi putea face poze, să am și eu amintiri, pentru că tocmai mi se stricase aparatul meu foto de la atâta utilizare.
Și cum jeleam eu singurică, mi-am adus aminte de un supersite de aparate foto și accesorii, care aveau prețuri rezonabile și produse foarte bune: F64. Am intrat repede pe site și am văzut că au reduceri. Perfect, asta era salvarea mea. A dat norocul peste mine. Și cea mai tare chestie e că în zilele de 10 și 11 decembrie sunt super reduceri.
M-am uitat cu meticulozitate pe site-ul lor și am văzut că au produse din cele mai bune și oferă chiar o gamă variată de accesorii și aparate foto. Spre exemplu, un aparat foarte bun mi se pare Canon Powershot A800 de 10 MP, roșu ca Moș Crăciun, pe care vreau să i-l fac cadou celei mai bune prietene. După cum am spus, rămăsesem fără aparat foto. Și cum eram determinată să găsesc ceva pe gustul meu, la un raport foarte bun calitate-preț, am dat peste Nikon D5100, un aparat perfect pentru cei care vor fotografii profesionale.    
Cum reducerile au dat năvală peste mine din prima secundă când am intrat pe site, a fost ușor să găsesc cadourile perfecte pentru Crăciun. In my opinion, produsul cu cea mai mare reducere cred că va fi Binoclu Olympus 8x21 DPC I silver, numai bun pentru a-i vedea pe cei dragi plecați în țări străine mai aproape de noi și ca să nu îl mai pierdem și anul ăsta pe Moș Crăciun din vedere când trece - cu săniuța trasă de reni - deasupra hornului. E ușor de manevrat, cu un design foarte drăguț, nu ocupă mult spațiu (așa că o să încapă cu siguranță și în tolba Moșului) iar lentilele au un tratament special, ca tu să ai o imagine cât mai clară la o distanță foarte mare. 
În concluzie, găsești aparate pentru toate gusturile și toate buzunarele. Ai nevoie de card de memorie mai mare, vrei o husă pentru camera ta ca să o protejezi de ninsoarea care o să vină, nu te mai ține bateria la aparat atunci când faci un shooting? Chiar dacă ești profesionist sau te-ai inițiat în arta fotografiatului, dacă ești pasionat de fotografie sau doar vrei să ai amintiri din orice moment, F64 are tot ce vrei.



Mulțumesc celui mai bun site de echipamente foto din România pentru că m-au salvat Crăciunul acesta. 

Postul participă la concursul organizat de BlogalInitiative și bineînțeles F64.

Un comentariu: